środa, 8 października 2014

Ogłoszenie o tłumaczeniach

Hej!
Notka na szybko, nieoficjalna, ale to dlatego, że mam parę spraw/ogłoszeń.

Wciąż spędza mi sen z powiek kwestia wygląda bloga, ogarnięcia szablonu, kategorii itp. Powiedzmy, że coś tam z tym zrobiłam i macie na samej górze kategorie z linkami do notek. Chyba wygląda to lepiej niż te długie listy z boku bloga! Dziękuję BlueRose za możliwość skorzystania z jej pomysłu. :D :P

Na razie wygląda to paskudnie, ale innym wieczorem może pójdzie mi lepiej. ^^

Dodałam też bonusową kategorię Tłumaczenia piosenek. Wiecie, że lubię się bawić w przekłady, więc wzięłam teraz pod lupę piosenki. Gdy tłumaczę kawałki na polski, to korzystam z dwóch angielskich tłumaczeń. Mam nadzieję, że dzięki temu, przekłady zgadzają się chociaż w 90%. :D Hindi to jest piękny język (a hinglish to piękny twór), także fajnie nad tym siedzieć! Obiecuję, że teraz będę robić to rzetelniej. Bo nie wiem, czemu w zdaniu "moje serce działa dla ciebie" nie napisałam bije.


Trzymajcie się zdrowo w szkołach, na uczelniach, w pracy :*

Z blogiem, jak z bronią -
trzeba się umieć obchodzić. <LOL>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz