sobota, 6 kwietnia 2013

Nominacje do Liebster Award

Tak jak obiecałam, notka z odpowiedziami na wasze pytania. :)
Wybaczcie, jeśli przy niektórych pytaniach nie jestem bardzo wylewna. :D

Pytania od Preetishyi:
1. Jaki kraj chcesz zwiedzić najbardziej ze wszystkich na świecie?
- Wielką Brytanię.
2. W przyszłości chciałabyś być bogata, ale nieznana czy sławna, ale biedna? :D
- Bogata i nieznana.
3. Czy lubisz oglądać filmy 'festiwalowe'?
- Lubię.
4. Gdyby ktoś dał Ci wehikuł czasu, gdzie byś się cofnął? Do jakiego wieku albo roku?
- XIX-wiecznej Warszawy (i najlepiej żebym była szlachcianką ;)).
5. Lubisz czytać? Jeśli tak, to co? A jeśli nie, to czemu? Tylko sensowne odpowiedzi, bez żadnych "bo, nie". ;)
- Lubię, najbardziej obyczajowe, chociaż i kryminałami nie pogardzę. Właściwie to każdy gatunek jest dobry, jeśli ciekawie napisany. Ale zamiłowanie do kina i obowiązki studenckie niestety przyćmiły moją pasję do czytania...
6. Czy wiesz kto powiedział "Być albo nie być"? Tylko szczerze, bez sprawdzania w Googlach!
- Hamlet.
7. Co myślisz o tym 'facebookowym świecie'? Jesteś za tym, że Facebook jest prawie wszędzie?
- Ten portal jest bardzo przydatny, jestem na czasie z nowinkami ze świata muzyki czy filmu i praktycznie przy tym mi najbardziej służy, wcale nie komunikacji ze znajomymi; ale wkurza mnie ich rozszerzająca się polityka: coraz dziwniejsze opcje, reklamy pojawiające się na tablicy, niepublikowanie wszystkich wpisów, jakie chcę widzieć..
8. Lubisz jeść słodycze?
- Lubię.
9. Czy wiesz jakie państwo ma stolicę Tegucigalpa? (Tutaj też bez Googla, proszę ;D)
- Nie wiem.
10. Gdybyś dostał teraz szansę stworzyć własny kraj, to jaki on by był?
- Ja wiem... Jakaś utopijna kraina szczęśliwości stworzona za pomocą magicznej różdżki... :P
11. Boisz się końca świata, co przez to idzie, czy wierzysz we wszystkie przepowiednie końca świata, typu '2012 - koniec świata'?
- Chyba nie. Ale obejrzany przeze mnie ostatnio film, "Droga", bardzo sugestywnie pokazał postapokaliptyczną rzeczywistość...

Pytania od Jaranti:
1. Gdybyś miała wybór do jakiego kraju byś się przeprowadziła i dlaczego?
- Ja wiem... Może do anglojęzycznego kraju (USA, UK), żeby tam spełnić się w wymarzonym zawodzie.
2. Musisz wyjść za mąż za aktora, który byłby dla Ciebie najodpowiedniejszy?

- Najlepsi kandydaci zajęci!
3. Uciekasz z domu, wybierz trzy rzeczy które zabierasz...
- Portfel, odtwarzacz mp3 i ubrania. (Na pewno mi wyszły trzy rzeczy? :P Jeszcze tylko torba, żeby te rzeczy w nią wrzucić. :D)
4. W której epoce modowej chciałabyś żyć i co Ci się w niej najbardziej podoba?

- Podoba mi się zwariowany, kolorowy styl lat 70., 80., 90. Ciężko to nazwać epoką, ale lubię fasony z tych lat, które zresztą teraz tłumnie wracają.
5. Kawa czy herbata?

- Herbata.
6. Uprawiasz jakiś sport? Jaki?

- Nie, chyba że liczymy podbiegi do autobusu. ;)
7. Planujesz ślub marzeń, jaki by był?

- Nie myślę jeszcze o takich rzeczach... Ale najważniejsze, by był z osobą, którą naprawdę będę kochać.
8. Azja czy Ameryka? Który z kontynentów Ci bardziej odpowiada?

- Wybieram Amerykę, bo Azja to nie tylko Indie...
9. Harry Potter czy Zmierzch?

- Zmierzch.
10. Ulubiony film polski?

- Szczerze mówiąc to nie mam takowego.
11. Jesteś samotnikiem czy wolisz imprezować?

- Samotnikiem.

Pytania od SalaamNamaste:
1. Czy lubisz spędzać wolny czas raczej na dworze czy przed komputerem z kubkiem kakao?
- Przed komputerem (np. z włączonym filmem), tylko z kubkiem herbaty. :)
2. Jesteś fanem romansideł?
- Tak, jeśli chodzi o filmy, bo książki to chyba jednoznacznie kojarzą się z prymitywnymi harlekinami czy czymś takim...
3. Co ma dla ciebie pierwszeństwo: przyjaciele i wspólne wypady z nimi czy raczej wykształcenie i rodzina?

- Rodzina.
4. Czy spotkałaś/-eś się z wyrażeniem "Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą"? Jak tak to skąd?

- Wydaje mi się, że swego czasu często słyszałam to wyrażenie w telewizji.
5. Wygrałaś/-eś milion dolarów. Na co je wykorzystasz?

- Na zapewnienie sobie i najbliższej rodzinie dobrego życia.
6.Lubisz chodzić do kina?

- Lubię.
7. Czy lubisz koty?

- Nie.
8. Zostały ci jakieś nawyki z dzieciństwa? Jak tak, to jakie?

- Dziwne jedzenie słodyczy np. obgryzanie ptasiego mleczka czy delicji. :P
9. Śnieg, śnieg i jeszcze raz śnieg. Lubisz zimę, czy masz już jej dość?

- Zima nie jest zła, gdy jest na nią czas, ale mamy już kwiecień, do cholery!
10. Jaki aktor robi na tobie bardzo duże wrażenie?

- Amitabh Bachchan.
11. Wierzysz we wróżby?
- Bardziej w niektóre przesądy. :P 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz