wtorek, 1 lipca 2014

56. Wiersz o Katrinie Kaif

Niezbadane są wyroki weny twórczej... Któregoś dnia natchnęło mnie, by napisać jakiś rymowany wiersz. Tematycznie padło na Katrinę Kaif, bo ostatnia stałam się jakąś jej wielką miłośniczką. Wtedy chyba pojawiło się więcej informacji o filmie „Phantom” i od niego wyszedł cały pochwalny pean. :P Poza tym od zawsze marzyłam, by zrymować Kaif z Saif... :P Wiem, że moje zdolności poetyckie są znikome, jeśli w ogóle można o takowych mówić. Kilka wersów i rymów naprawdę mi się podoba, a część dopisałam trochę na siłę i w wielu miejscach w ogóle nie czuć rytmu, chociaż zachowałam równą liczbę sylab. No i treściowo bywa bez sensu... Ale co tam! Liczy się zabawa. :) Wstawiam całość do waszego wglądu. Enjoy!

Wiersz o Katrinie Kaif

„Phantom” najnowszym filmem Katriny Kaif
Zagra u jej boku nikt inny jak Saif
Kabir Khan na planie „action” zadudnił
Już po raz trzeci aktorkę zatrudnił
Pewnie był pod wrażeniem jej uroku
Doda do niego odrobinę mroku
Film będzie traktował o terroryzmie
Nie ma mowy o żadnym romantyzmie
Gdy Kat pokaże taneczne zdolności
Załagodzi to mordercze skłonności

Katrina, wiadomo, porusza się pięknie
Każda inna przy jej tańcu wymięknie
Oglądałam właśnie „Dhoom Machale Dhoom”
Na pewno to lepsze niż jej debiut w „Boom”
Pamiętamy jej rolę jako Dimple
Nie było to wcale zadanie „simple”
Nie mówi najlepiej w języku hindi
Lecz ładnie ozdabia jej czoło bindi

Z Akshayem zgrane duety stworzyła
Postać Jazz w „Namastey London” odżyła
Partnerowała mu w kilku komediach
Tak została zauważona w mediach
W świat polityki w „Raajneeti” wkroczyła
Role glamour na chwilę odroczyła
Instruktorkę nurkowania też grała
Wtedy Hrithika w sobie rozkochała

Gdy Ranbir Katrinie w głowie zawrócił
Fanów Deepiki przeciwko niej zwrócił
Mówią, że na ekranie jest drewniana
W przemyśle przez Khana wypromowana
Uważam, że jest to niesprawiedliwe
To właśnie ich poglądy są wadliwe
Zazdroszczą jej urody i sukcesów
Stąd słuchanie wciąż tych samych frazesów
Spróbujcie jak ona biodrem poruszyć
I tak Sheili nie uda się wam wzruszyć

Trzymam kciuki za karierę panny Kaif
I nie jest to z mojej strony żaden blef

Kya baat! Bahut acchi kavita hai! (Katrina approves! :P)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz